Analýza trhu s polotovary v podniku TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY - MORAVIA STEEL, a.s.
Další název
Analysis of Market with Semifinished Products of Company TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY - MORAVIA STEEL, a.s.
Studijní program
Ekonomika a řízení průmyslových systémů
Studijní obor
Ekonomika a management v průmyslu
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství
Přístupová práva
openAccess
Poznámka
Import 26/06/2013
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Trendy v marketingové komunikaci
Roučková, Kateřina (Bakalářská práce, 2012) -
Nové trendy v marketingu
Babulicová, Monika (Bakalářská práce, 2010) -
Návrh marketingové komunikace hostesingové agentury
Kováčová, Denisa (Bakalářská práce, 2015)