Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMynář, Martincs
dc.contributor.authorŠprochová, Monikacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:20:41Z
dc.date.available2013-06-26T11:20:41Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/99056
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractCílem této diplomová práce je analýzu trhu s polotovary se zaměřením na kruhové kontislitky, která je řešena v podmínkách skupiny TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY – MORAVIA STEEL. V úvodní části je stručná charakteristika polotovarů, trhu, marketingových analýz a benchmarkingu. Následuje zpracovaná analýza trhu a konkurence, Porterův model pěti sil, provedený benchmarking, následně vnitřní analýza podniku a nakonec vypracovaná SWOT analýza. V závěrečné části hodnotím zjištěné skutečnosti a navrhuji, jak zefektivnit prodej daného výrobního sortimentu.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is market analysis of semifinished products with the intention of continuous casting round steel blooms. The thesis is solved in the conditions of company TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY – MORAVIA STEEL. There is short charasterictics of semifinished products, market, market analyses and benchmarking at the beginning. The following is elaborated market analysis, analysis of competition, Porter´s five forces model, made benchmarking, internal anlaysis of company and SWOT analysis at the end. In the last part are evaluated realized findings and given suggestions how to streamline sale of existing production assortment.en
dc.format51 l. : il.cs
dc.format.extent5815753 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectmezinárodní trhcs
dc.subjectpolotovarycs
dc.subjectkontislitkycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectsilné stránkycs
dc.subjectslabé stránkycs
dc.subjectpříležitostics
dc.subjecthrozbycs
dc.subjectfinalizace produktucs
dc.subjectpodíl na trhucs
dc.subjectmarketen
dc.subjectinternational marketen
dc.subjectsemifinished productsen
dc.subjectcontinuous casting bloomsen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectstrengthsen
dc.subjectweaknessesen
dc.subjectopportunitiesen
dc.subjectthreatsen
dc.subjectfinalization of the producten
dc.subjectmarket shareen
dc.titleAnalýza trhu s polotovary v podniku TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY - MORAVIA STEEL, a.s.cs
dc.title.alternativeAnalysis of Market with Semifinished Products of Company TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY - MORAVIA STEEL, a.s.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTuroňová, Bohumilacs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisSPR032_FMMI_N3922_6208T123_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam