Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorKovářová, Vendulacs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:33:37Z
dc.date.available2013-10-20T17:33:37Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100787
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analyzovat preference zákazníků maloobchodních jednotek. Práce má dvě části, praktickou a teoretickou. Teoretická část je zaměřena na spotřebitelské chování. Praktická část obsahuje charakteristiku trhu maloobchodních jednotek v potravinových řetězcích. Další kapitola se zabývá metodikou výzkumu, její přípravnou a realizační fází, ze které pak vychází kapitola čtvrtá, která se zabývá analýzou dat získaných pomocí dotazníkového šetření. Poslední kapitola je pak zaměřena na návrhy a doporučení pro maloobchodníky.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is analyze customer preference of retail outlets. The work has two parts, practical and theoretical. The theoretical part is focuses on the customer behavior. The practical part contains characteristic of the retail Outlets in the food chain. The next chapter deals metodics of analysis, preparation and implementation phases. The fourth chapter deals analysis of Data, which we got by questionnaire. The last Chapter is focused on the suggestions and recommendations for retailers.en
dc.format.extent2577905 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMaloobchodní jednotka, spokojenost, zákazníci, dotazník, preference, maloobchodníci, návrhy, analýza, sortimentcs
dc.subjectRetail Outlets, Satisfaction, Customers, Questionnaire, Preference, Retailers, Suggestions, Analysis, Rangeen
dc.titleAnalýza preferencí zákazníků maloobchodních jednotekcs
dc.title.alternativeCustomer Preferences Analysis of Retail Outletsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKnopp, Jiřícs
dc.date.accepted2013-08-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOV432_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam