Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorPřikrylová, Terezacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:22:24Z
dc.date.available2014-08-05T09:22:24Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102003
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Návrh marketingové strategie pro přijímání zaměstnanců v IT společnosti. Cílem diplomové práce jsou návrhy a doporučení externího personálního marketingu v oblasti praxe a zaměstnání. Stěžejní část návrhů se věnuje oblasti zaměstnání, která reflektuje výsledky výzkumu z analytické části. Záměrem je získat konkurenční výhodu značky NetDirect ve správném oslovení uchazečů o zaměstnání a stát se konkurenceschopnými v náboru zaměstnanců. Dílčí části se zabývají efektivitou využití informačních zdrojů, povědomím o sociálních sítích, sekcí kariéra na stránkách firem a aktualizaci inzerátů. Další oblast, které je věnována pozornost, je praxe. Cílem je zvýšit frekvenci hledání a absolvování praxe při studiu, zjistit důležitost atributů, které motivují studenta pro zisk praxe a zhodnotit spokojenost.cs
dc.description.abstractThe main theme of my diploma thesis is Design of Marketing Strategy in Recruitment of IT Employees. The main aim of the thesis are suggestions and recommendations of external personal marketing in the section of experience and employment. The major part of suggestions deals with the employment section which reflects the research results from the analytical part. The intention is to obtain a competitive advantage of the brand NetDirect when addressing potential candidates and to become able to compete in the recruiting process. The minor part of suggestions deals with the efficiency of using information sources, awareness of various social networks, the career possibilities presented on company websites and updating advertisements. Another section I would like to pursue is the ultimate experience (practice). The aim is to increase the frequency of searching for and completion of a valid working experience while still studying, to determine the importance of attributes which motivate students to obtain a valid working experience and to evaluate the satisfaction.en
dc.format.extent4544842 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnáborcs
dc.subjectexterní personální marketingcs
dc.subjectzaměstnánícs
dc.subjectpraxecs
dc.subjectabsolventcs
dc.subjectinformační zdrojecs
dc.subjectrecruitmenten
dc.subjectexternal marketing personnelen
dc.subjectemploymenten
dc.subjectworking experienceen
dc.subjectgraduateen
dc.subjectinformation resourcesen
dc.titleNávrh marketingové strategie pro přijímání zaměstnanců v IT společnostics
dc.title.alternativeDesigning Marketing Strategy for the Recruitment of IT Employeesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠůstková, Hanacs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPRI241_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record