Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorVitásková, Markétacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:26:58Z
dc.date.available2014-08-05T09:26:58Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102277
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je „Měření spokojenosti zákazníků se službami jazykové školy“ konkrétně jazykové školy 1st English se sídlem v Ostravě, která se specializuje na výuku v anglickém jazyce. Společnost 1st English s.r.o. na trhu současně zastává post velmi významného inovátora v oblasti vzdělávání. Příkladem je školou nově vyvinutá výuková metoda 1st English Method, která vychází z velmi oblíbené Direct Method. Diplomová práce je proto zaměřena na měření spokojenosti zákazníků právě s těmito dvěmi hlavními metodami.cs
dc.description.abstractThe topic of diploma thesis is „Measuring customer satisfaction with services of language school“ concretely 1st English Language School specializing in English language teaching which is situated in Ostrava. The company 1st English s.r.o. is considered as an essential innovator on the market in the area of education. This fact is supported by newly developed teaching method 1st English method which derives from very popular Direct Method. The diploma thesis is focused on measuring customer satisfaction by means of these two methods.en
dc.format.extent3408808 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subject1st English, jazyková škola, měření spokojenosti zákazníků, výuková metoda, Direct Method, 1st English Method, služby.cs
dc.subject1st English, language school, measuring customer satisfaction, teaching method, Direct Method, 1st English Method, service.en
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami jazykové školycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Services of Language Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVogl, Jancs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVIT0027_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam