Analýza struktury nákupů zákazníků hypermarketu
Další název
Purchase Structure Analysis of Customers in the Hypermarket
Studijní program
Ekonomika a management
Studijní obor
Marketing a obchod
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Přístupová práva
openAccess
Poznámka
Import 05/08/2014
Kolekce
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Řízení nákupu
Domanská, Alena (Bakalářská práce, 2011) -
Analýza nákupu materiálu společnosti DEZA, a.s. se zaměřením na nákup realizovaný prostřednictvím elektronických aukcí
Markusíková, Kamila (Diplomová práce, 2014) -
Zefektivnění nákupu dceřiných společností TŘINECKÝCH ŽELEZÁREN a.s.
Liberdová, Ivana (Diplomová práce, 2014)