Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorKapustová, Gabrielacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:29:36Z
dc.date.available2014-08-05T09:29:36Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102429
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo pomocí písemného dotazování a analýzy účtenek analyzovat, jaká je struktura nákupů zákazníků hypermarketu. První část marketingového výzkumu byla zaměřena na peněžní strukturu nákupu, průměrný nákupní košík nebo průměrný košík dle demografických proměnných. Druhá část výzkumu analyzovala, kolik značkových a privátních výrobků nakoupili zákazníci v jednotlivých sortimentních skupinách. V závěru analýzy byla sestavena pomocí shlukové analýzy typologie nakupujících podle společných znaků, které tyto skupiny vykazovaly.cs
dc.description.abstractThe aim of this master thesis was to analyse, using written queries and analyse of bill, how is purchase structure of customers in hypermarkets. The first part of the marketing research focused on the structure of the cash purchase, the average shopping cart or basket by the average demographic variables. The second part of the research analyzed how many branded and private products bought by customers in various assortment groups. In conclusion, the analysis was made using cluster analysis typology of shoppers by common characteristics that these groups showed.en
dc.format.extent4992554 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpurchase structure analysis of customers in hypermarketcs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectstruktura nákupucs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjecthypermarketcs
dc.subjectprůměrný nákupcs
dc.subjectanalýza účtenek, maloobchodní trhcs
dc.subjectpurchase structure analysis of customers in hypermarketen
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectpurchase structureen
dc.subjectcustomeren
dc.subjecthypermarketen
dc.subjectaverage purchaseen
dc.subjectanalysis of bills, retail tradeen
dc.titleAnalýza struktury nákupů zákazníků hypermarketucs
dc.title.alternativePurchase Structure Analysis of Customers in the Hypermarketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAP0014_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam