Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkovajsa, Adamcs
dc.contributor.authorJandeková, Kristýnacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:30:55Z
dc.date.available2014-08-05T09:30:55Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102493
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPráce je zaměřena na srovnání kvality poskytovaných služeb kaváren a cukráren ve městě Uherské Hradiště. Teoretická část práce je soustředěna na pojmy z oblasti především marketingu služeb a služeb v cestovním ruchu. Praktická část práce je zaměřena na dotazníkové šetření těchto zařízení ve městě a seznámení se s městem Uherské Hradiště. Cílem práce bylo zjistit právě kvalitu poskytovaných služeb kaváren a cukráren ve městě, a to za pomoci dotazníkového šetření. Tímto výzkumem byly řešeny otázky jako: návštěvnost, obsazenost kaváren a cukráren, profesionalita personálu, doba čekání na objednávku a vyhledávaný sortiment v těchto zařízeních.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is aimed at comparison of the quality of services provided by cafes and confectioner’s shops in Uherské Hradiště. The theoretical part deals with the concept of marketing services and services in tourism. The practical part is focused on a questionnaire survey of these facilities and getting acquainted with the town. The aim of the thesis was to find out the quality of services provided by cafes and confectioner’s shops in the town which was carried out by the questionnaire survey. The survey addressed questions such as: attendance, occupancy, professionalism of the staff, waiting time for an order, and sought-after assortment.en
dc.format.extent4110730 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectkavárnacs
dc.subjectcukrárnacs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectqualityen
dc.subjectserviceen
dc.subjectcaféen
dc.subjectconfectioner’s shopen
dc.subjecttourismen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunications mixen
dc.titleSrovnání kvality poskytovaných služeb kaváren a cukráren v Uherském Hradištics
dc.title.alternativeQuality Comparison of Provided Services at Cafés and Confectioneries in Uherské Hradištěen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHrabcová, Adélacs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAN0288_EKF_B6208_6501R006_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam