Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorFolvarčná, Ivetacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:33:30Z
dc.date.available2014-08-05T09:33:30Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102655
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo analyzovat základní a rozšířené nástroje marketingového mixu poradenské společnosti Flex Consulting s.r.o. působící v Ostravě. Provedlo se elektronické a telefonické dotazování s klienty. Bakalářská práce obsahuje i vyhodnocení výzkumu. Dále jsou rozepsány doporučení a návrhy, které mají pomoci ke zlepšení marketingových nástrojů, jež povedou k maximální spokojenosti klientů na budoucích schůzkách s poradcem.cs
dc.description.abstractThe aim of bachelor thesis was to analyze basic and advanced tools of marketing mix of consulting company Flex Consulting Ltd. in Ostrava. We carried out online and telephone research with clients. Bachelor thesis includes an evaluation of the research and detailed recommendations to improve marketing tools that will lead to maximum customer satisfaction at future meetings with a consultant.en
dc.format.extent3432738 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectporadenská společnostcs
dc.subjectpojištěnícs
dc.subjectelektronické dotazovánícs
dc.subjecttelefonické dotazovánícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectMLMcs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectconsulting companyen
dc.subjectinsuranceen
dc.subjectonline researchen
dc.subjecttelephone researchen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectMLMen
dc.titleAnalýza marketingového mixu poradenské společnostics
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Consulting Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markétacs
dc.date.accepted2014-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFOL0056_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record