Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorKrálová, Ivetacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:34:51Z
dc.date.available2014-08-05T09:34:51Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102738
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitele pří nákupu elektroniky přes internet. Rozebírá základní charakteristiku online trhu s elektronikou, a také se zaobírá teoretickými východisky spotřebitelského chování. Na závěr jsou nastíněny návrhy marketingové strategie, které by měli dopomoci malým, nezavedeným e-shopum uchytit se na trhu.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is an analysis of consumer behaviour while purchasing electronics online. The thesis examines basic characteristics of online electronics market and futhermore explores theoretical outcomes of consumer behaviour. In conclusion, the thesisis ountlies some proposed marketing strategies that might help small, start-up e-shops getting a market share.en
dc.format.extent4618714 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectonline trhcs
dc.subjectelektronikacs
dc.subjectretailen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectonline marketen
dc.subjectelectronicsen
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů při nákupu přes internetcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis Based on Online Shoppingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRA0174_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam