Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovotný, Jancs
dc.contributor.authorBarnáš, Filipcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:38:34Z
dc.date.available2014-08-05T09:38:34Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102976
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractVe své práci jsem se zaměřil na marketingovou strategii fotbalového klubu. Jako předmět zkoumání jsem si vybral klub FC Baník Ostrava. Provedl jsem SWOT analýzu, analýzu marketingového mixu a metodu on-line dotazování. Cílem práce je aplikování výsledků výzkumu a doporučení změn, které povedou ke zlepšení situace klubu. Zkoumal jsem zájem veřejnosti o sport, fotbal, četnost navštěvování zápasů Baníku Ostrava, důvody nenavštěvování, názor na cenu vstupného, povědomí o fanshopu FCB, spokojenost se sortimentem a efektivitu prezentace FC Baník Ostrava jednotlivými médii. V závěru práce jsem shrnul výsledky výzkumu a doporučil změny.cs
dc.description.abstractI focused on marketing strategy of football club. I chose club FC Baník Ostrava as object of my research. I did SWOT analysis, analysis of marketing mix and online polling method. Goal of my thesis is to use results of research and make reccomendations, which will lead to improvement of club’s situation. I studied public interest in the sport, football, frequency of visiting Baník Ostrava matches, reasons of unattention, opinion on ticket’s price, awareness about FCB fanshop, satisfaction with products and effectivity of presentation club in the media.en
dc.format.extent1760284 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSportcs
dc.subjectfotbalcs
dc.subjectBaník Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectnávštěvnost utkánícs
dc.subjectfanshopcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectvztahy s veřejnostícs
dc.subjectSWOT analýza, marketingová komunikacecs
dc.subjectSporten
dc.subjectfootballen
dc.subjectBaník Ostravaen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectpollen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmatch attendanceen
dc.subjectfanshopen
dc.subjectsport marketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.titleMarketingová strategie fotbalového klubucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of Football Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMyslín, Josefcs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAR0154_EKF_B6208_6208R101_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam