dc.contributor.advisor | Gondek, Horst | cs |
dc.contributor.author | Kolman, Jiří | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:26:23Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:26:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/104743 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Tématem mé diplomové práce je pojezd kolesového rýpadla o hmotnosti 4 000 tun. Pojezdem se rozumí podvozek, který je jednou z hlavních konstrukčních částí kolesových rýpadel nasazených při těžbě na povrchových dolech. V první části své práce jsem vytvořil přehled používaných typů podvozků, jejich základní rozdělení, popis konstrukce a princip funkce.
Hlavním úkolem mé diplomové práce bylo vytvoření konstrukčního návrhu kráčivého podvozku pro rýpadlo o hmotnosti 4 000 tun. Řešení návrhu vychází z koncepce kráčivého podvozku se čtyřmi přímočarými hydromotory. V navazujících kapitolách své práce jsem provedl základní výpočet přímočarých hydromotorů kráčivého podvozku, na základě kterého jsem určil rozměry pro konstrukční návrh vertikálního přímočarého motoru. Pro oba konstrukční návrhy jsem zpracoval textový popis a výkresovou dokumentaci, která tvoří přílohu této práce. | cs |
dc.description.abstract | The topic of my thesis is to travelling bucket wheel excavators weighing 4,000 tons. Travel is the chassis, which is one of the main components of bucket wheel excavators deployed in extraction pit mine. In the first part I created a list of the types of chassis, basic classification, description, structure and function.
The main aim of my thesis is to create the design for walking chassis excavator weighing 4,000 tons. Design solution based on the concept walking chassis with four rectilinear motors. In successive chapters I performed the basic calculation of linear motors walking chassis upon which I determined the dimensions for the design of vertical linear motor. For both engineering design I worked a text description and drawings, which are annexed to this work. | en |
dc.format.extent | 8889706 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | kolesové rýpadlo | cs |
dc.subject | pojezd | cs |
dc.subject | přímočarý hydromotor | cs |
dc.subject | bucket wheel excavator | en |
dc.subject | travelling | en |
dc.subject | linear hydraulic motor | en |
dc.title | Konstrukční návrh pojezdu kolesového rýpadla | cs |
dc.title.alternative | Structural Design Travelling Bucket Wheel Excavator | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Ševčík, Arnošt | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-10 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 340 - Katedra výrobních strojů a konstruování | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | KOL0128_FS_N2301_3909T001_10_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |