Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorKudělka, Michalcs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:39:27Z
dc.date.available2014-11-06T07:39:27Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105864
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractTato diplomová práce byla zaměřena na měření spokojenosti zákazníků s nákupním centrem. Měření spokojenosti bylo provedeno dotazníkovým šetřením. Celková průměrná spokojenost s nákupním centrem byla 66,6 %. Byly také zjištěny hodnoty dílčích faktorů spokojenosti. Byly formulovány návrhy a doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis thesis was focused on customer satisfaction measurment with the shopping centre. Satisfaction measurment was realized with questionnaire research. The total average satisfaction with the shopping center was 66.6%. The sub-factors of satisfaction were also found out. There were suggestions and recommendations formulated to enhance customer satisfaction.en
dc.format.extent5686449 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenosti, měření spokojenosti s nákupním centrem, nákupní centrum, Froum Nová Karolina, spokojenost zákazníka, spokojenost zákazníkůcs
dc.subjectSatisfaction measurment, satisfaction measurment with the shopping centre, shopping centre, Forum Nova Karolina, customer satesfaction, customers satisfactionen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s nákupním centremcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Shopping Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martinacs
dc.date.accepted2014-09-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUD0014_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam