DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Význam mediálních agentur na českém mediálním a reklamním trhu

Title alternative
The Importance of Media Agencies in the Czech Media and Advertising Market
View/Open
LAP0010_EKF_N6202_6202T095_2014.pdf (1.182Mb)
LAP0010_EKF_N6202_6202T095_2014_priloha.pdf (4.263Mb)
Posudek vedoucího – Gibarti, Jana (113.4Kb)
Posudek oponenta – Stejskal, René (143.4Kb)
Author
Lapišová, Barbora
Advisor
Gibarti, Jana
Date
2014
Type
Diplomová práce
Metadata
Show full item record
Degree program
Hospodářská politika a správa
Degree branch
Ekonomika a právo v žurnalistice
Degree grantor
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Rights access
openAccess
Description
Import 06/11/2014
URI
http://hdl.handle.net/10084/105887
Collections
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF) [36614]
Citace PRO

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Advanced Search

Helpful Links

VŠB-TUOVŠB-TUO Central LibraryBlog E-SourcesOpen Access WeekOpen Access Guide

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsType

My Account

Login

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV