Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petracs
dc.contributor.authorPlesník, Jancs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:07:54Z
dc.date.available2015-07-22T09:07:54Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106874
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analyzovat image lyžařského střediska Karolinka u zákazníků, kteří toto středisko navštívili v zimní sezóně 2014/2015. Teoretická část práce popisuje firemní identitu, image a vztahy s veřejností. Charakteristika lyžařského střediska je popsána z hlediska mikroprostředí, mezoprostředí a makroprostředí. Data pro analýzu byla získána pomocí online dotazování a skupinových rozhovorů. Na základě získaných dat jsou vytvořeny návrhy a doporučení, které mohou zlepšit vnímání lyžařského střediska.cs
dc.description.abstractThe objective of this thesis is to analyze the image of the Karolinka ski resort for customers who have visited this resort in the winter season 2014/2015. The theoretical part describes corporate identity, image and public relations. Characteristics of the ski area is described in terms of microeconomic, mesoeconomic and macroeconomic perspective. Data for the analysis were obtained from an online questionnaire as well as from focus groups. Suggestions and recommendations that can improve the perception of the ski resort are based on the obtained data.en
dc.format.extent4737667 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectimagecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectlyžařskécs
dc.subjectstřediskocs
dc.subjectKarolinkacs
dc.subjectsnowboardingcs
dc.subjectlyžovánícs
dc.subjectsnowparkcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectimageen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectresearchen
dc.subjectskien
dc.subjectresorten
dc.subjectKarolinkaen
dc.subjectsnowboardingen
dc.subjectskiingen
dc.subjectsnowparken
dc.titleAnalýza image lyžařského střediskacs
dc.title.alternativeImage Analysis of the Ski Resorten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřejcs
dc.date.accepted2015-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPLE0026_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam