Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorFitovský, Marekcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:08:07Z
dc.date.available2015-07-22T09:08:07Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/106909
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na analýzu chování spotřebitelů na trhu fitness doplňků stravy a je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je rozebrána charakteristika trhu s fitness doplňky stravy a také jsou zde popsány vybrané modely spotřebitelského chování. V praktické části této diplomové práce je vytvořen a popsán nákupní rozhodovací proces zákazníků na trhu s fitness doplňky stravy pomocí dat získaných během dotazníkového šetření. Cílem této diplomové práce je navrhnout a doporučit opatření pro subjekty působící na trhu s fitness doplňky stravy za účelem zlepšení jejich marketingových a prodejních postupů.cs
dc.description.abstractThis dissertation is focused on consumer behaviour analysis on the dietary supplements market and it is divided into theoratical part and practical part. In theoretical part there is an analysis of dietary supplements market attributes and also choosen models of consumer behaviour are described. In practical part of this dissertation there is a making and description of consumer decision making process on the dietary supplements market based on data collected via questionnaire survey. The aim of this dissertation is to suggest and recommend measures for acting entities on the dietary supplements market for improving their marketing and sales procedures.en
dc.format.extent3467128 bytescs
dc.format.mimetype"application/pdf"cs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza chování spotřebitelůcs
dc.subjecttrh fitness doplňků stravycs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectt-testcs
dc.subjectanovacs
dc.subjecttestování hypotézcs
dc.subjectmodely spotřebního chovánícs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectconsumer behaviour analysisen
dc.subjectdietary supplements marketen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectt-testen
dc.subjectanovaen
dc.subjecthypothesis testingen
dc.subjectmodels of consumer behaviouren
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů na trhu fitness doplňků stravycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Dietary Supplements Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKyzeková, Janacs
dc.date.accepted2015-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFIT0001_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam