Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petracs
dc.contributor.authorTuroňová, Mariecs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:08:42Z
dc.date.available2015-07-22T09:08:42Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107036
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá nákupním chováním Generace Y se zaměřením na spotřební zboží. Cílem práce je odhalit specifika nákupního procesu této skupiny spotřebitelů a navrhnout doporučení pro výrobce a prodejce spotřebního zboží.cs
dc.description.abstractThis thesis deal with the shopping behaviour of Millennials with a focus on consumer goods. The aim of the thesis is to reveal the specifics of the purchase process of this consumer group and propose the measures for producers and sellers of consumer goods.en
dc.format.extent3952747 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/force-downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectGenerace Ycs
dc.subjectspotřební zbožícs
dc.subjectnákupní procescs
dc.subjectshopping behaviouren
dc.subjectMillennialsen
dc.subjectconsumer goodsen
dc.subjectpurchase processen
dc.titleAnalýza nákupního chování Generace Ycs
dc.title.alternativeShopping Behaviour Analysis of Millennialsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHalíková, Petracs
dc.date.accepted2015-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTUR0031_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam