Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKirovová, Ivacs
dc.contributor.authorŠevčík, Martincs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:16Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:16Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107165
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit spokojenost důležitých dodavatelů a odběratelů společnosti, zabývající se nákupem a prodejem náhradních dílů na nákladní vozidla. Na základě výsledků výzkumu pak zhodnotit současný stav a s ohledem na strategii společnosti navrhnout opatření vedoucí k odstranění případných problémů. Práce se skládá ze dvou častí, přičemž v první z nich jsou popsány teoretické přístupy k dodavatelsko-odběratelským vztahům, komunikaci v rámci těchto vztahů, spokojenosti dodavatelů a odběratelů a strategii podniku. Rovněž zde je popsána problematika balanced scorecard, neboť právě v tomto manažerském nástroji hraje měření spokojenosti zákazníků důležitou roli. V druhé části následuje charakteristika společnosti, popis průzkumu, vyhodnocení získaných dat a závěrečná doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to find out satisfaction of the important suppliers and customers of a trade company through means of quantitative enquiry on the basis of questionnaire. The next goal is to detect the cause of dissatisfaction of the the suppliers and customers and to recommend particular measures with respect to strategy of the company. The thesis consists of two parts. In the first part there are described theoretical approaches to customer-supplier relationship, comunication, satisfaction of suppliers and customers and strategy of the company. There is also described problematics of balanced scorecard because big part of this management tool is represented by measuring customer satifaction. The second part includes the characteristics of the company, analysis of acquired data and concluding recommendation.en
dc.format.extent4446662 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost dodavatelůcs
dc.subjectspokojenost odběratelůcs
dc.subjectdotazníkový průzkumcs
dc.subjectObchodní společnostcs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectsupplier satisfactionen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectquantitative enquiry on the basis of questionnaireen
dc.subjecttrade company, strategyen
dc.titleHodnocení spokojenosti odběratelů a dodavatelů obchodní společnostics
dc.title.alternativeThe Evaluation of Satisfaction of Customers and Suppliers of a Trade Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKarpalová, Monikacs
dc.date.accepted2015-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSEV0030_EKF_N6208_6208T037_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam