Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petrcs
dc.contributor.authorMrůzek, Michaelcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:09:20Z
dc.date.available2015-07-22T09:09:20Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107184
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo navrhnout nový komunikační mix pro e-shop ForSwim působící na trhu plaveckých potřeb. V první části práce je charakterizována společnost ForSwim spolu s jejím marketingovým prostředím a teoretická východiska marketingové komunikace. Druhá praktická část práce zahrnuje marketingový výzkum spolu s analýzou dosažených výsledků. Poslední část je zaměřena na podání návrhů inovací stávající marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to design marketing communications liability e-shop ForSwim, which works on the Swimming Equipment Market. In the first part charakteristic of e-shop ForSwim (together with its enviroment) and theoretical basis of marketing communications are presented. The second part includes practical marketing research and analysis of results. The last part is focused on innovation proposals existing marketing communications.en
dc.format.extent4338349 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, marketingová komunikace, komunikační mix, marketingový výzkum, e-shop, fiktivní nákup, analýza, trh s plaveckými potřebamics
dc.subjectmarketing, marketing communications, communication mix, marketing research, e-shop, mystery shopping, analysis, Swimming Equipment Marketen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace e-shopu na trhu plaveckých potřebcs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of an E-shop on the Swimming Equipment Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Josefcs
dc.date.accepted2015-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRU0005_EKF_N6208_6208T062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam