Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPechová, Hanacs
dc.contributor.authorVondráčková, Denisacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:02Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:02Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107357
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám analýzou nákupního prostředí maloobchodu s drogistickým zbožím. Cílem mého výzkumu bylo porovnat nákupní prostředí starších a zrekonstruovaných prodejen drogerie Teta a zjistit vliv tohoto nákupního prostředí na zákazníky. K naplnění cíle byl uskutečněn marketingový výzkum v podobě pozorování nákupního prostředí (mystery shopping) a osobního dotazování zákazníků. Na základě tomto výzkumu byla data porovnána a vyhodnocena, poté byly doporučeny návrhy pro všechny hodnocené prodejny a celkové doporučení pro drogerii Teta.cs
dc.description.abstractIn my bachelor's thesis analyze shopping environment analysis of the drugstore retail store. The aim of my research was to compare the shopping environment of older and reconstructed stores Teta drugstore and find out the impact of this shopping environment for customers. To achieving this aim was realized in the form of marketing research observations shopping environment (mystery shopping) and personal interviews of customers. Based on this research the data were compared and evaluated, then the recommended proposals for all rated stores and general recommendations for Teta drugstore.en
dc.format.extent3746528 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní prostředícs
dc.subjectdrogerie Tetacs
dc.subjectdrogistický trhcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectshopping environmenten
dc.subjectTeta drugstoreen
dc.subjectdrugstore marketen
dc.subjectretail storeen
dc.titleAnalýza nákupního prostředí maloobchodu s drogistickým zbožímcs
dc.title.alternativeShopping Environment Analysis of the Drugstore Retail Storeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlapilová Krbová, Petracs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVON0020_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam