Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČernek, Martincs
dc.contributor.authorGužíková, Gabrielacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:15Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:15Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107412
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato práce řeší současné pojetí reklamy, jak z té etické stránky, tak je zde nastíněno ekonomické hledisko v rámci podnikové sféry. Jsou zde nadefinované pojmy: etika, morálka, podnikatelská etika. Dále můžeme nakouknout na historický vývoj reklamy a zaměření na regulaci reklamy na území České republiky. Zvolená problematika byla řešena pomocí kvantitativní metody – dotazníkové šetření. Výzkumem bylo zjištěno, že v dnešní době jsou lidé přehlceni reklamou a čím dál častěji se objevují reklamy, které se jim zdají být otravné a neetické. Z výsledků dále vyplývá, že lidé díky dezorientaci v tak velkém množství komerční propagace, reklamu neberou příliš vážně a z výzkumného vzorku se většina přiklání k tomu, že je reklama při kupním rozhodnutí spíše neovlivňuje, což pak má neblahý vliv na ekonomickou stránku podniku.cs
dc.description.abstractTopic of this work is addressed to contemporary advertising from an ethical and economic point of view. There are definitions of ethics, morality and business ethics. This work also includes the informations about historical evolution of advertising and it is especially interested in regulations of advertising in the Czech republic. The common knowledge of ethics in advertising among society was searched with the help of quantitative method – the questionnare. The research proved that the majority of people is literally absorbed by advertisment and many of them founds it annoying and unethical. The results of the research also show us, that people don't take advertisment much serious due to disorientation in increasing commercial advertising and they incline to the opinion that advertisments don't affect their judgment, which could be harmful for companies's economic.en
dc.format.extent2771127 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectetikacs
dc.subjectneetická reklamacs
dc.subjectpodnikatelská etikacs
dc.subjectdějiny reklamy.cs
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectethicsen
dc.subjectunethical advertisingen
dc.subjectbusiness ethicsen
dc.subjecthistory of advertising.en
dc.titleIdentifikace eticko–ekonomických aspektů reklamy ve sféře podnikánícs
dc.title.alternativeIdentification of Ethical-economic Aspects of Advertising in Businessen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStaňková, Štěpánkacs
dc.date.accepted2015-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGUZ0013_EKF_B6208_6208R037_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam