Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslavcs
dc.contributor.authorPiknová, Andreacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:29Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:29Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107473
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTéma bakalářské práce je využití nástrojů marketingové komunikace v jezdeckém sportu. Za hlavní cíl je určen rozbor a zhodnocení aktuální situace využití marketingové komunikace v jezdectví v České republice, podat jednotné informace o fungování jezdeckého areálu Equine Sport Center Olomouc a o parkurovém skákání. Následně pak pomocí zjištěných faktů o využití nástrojů marketingové komunikace jezdeckého areálu doporučit případné návrhy na její zlepšení. Teoretická část práce je věnována obecným poznatkům o jezdectví, obsahuje definice týkající se sportovního marketingu a marketingové komunikace a metody použité k vypracování marketingového výzkumu. Praktická část zkoumá úspěšnost marektingové komunikace Equine Sport Center Olomouc, analyzuje, vyhodnocuje výsledky dotazníkového šetření a následně pomocí zjištěných údajů předkládá doporučení na vylepšení a zhodnocuje dosavadní využití nástrojů marketingové komunikace. V závěru práce je nastíněn možný budoucí vývoj využití nástrojů marketingové komunikace v jezdeckém sportu.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis topic is the use of marketing communication tools in equestrian sport. A a main objective is to analyse and assess the actual situation of using marketing communication in equestrian sport in Czech republic and to provide valid information about work of equestrian center Equine Sport Center Olomouc and showjumping. Then recommend appropriate suggestions to improve the use of marketing communication tools according to detected facts. The theoretical part is dedicated to general knowledge about equestrian sport, contains definitions regarding sport marketing communication and methods of work on marketing research. The practical part investigates Equine Sport Center Olomouc marketing communication success, analyses and evaluate research results and gives suggesstions for improvement according to determinated statements. In conclusion is delineated possible future progress for use of marketing communication tools in equestrian sport.en
dc.format53, [20] l. : il.cs
dc.format.extent1456948 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnástroje marketingové komunikacecs
dc.subjectjezdecký sportcs
dc.subjectanalýza využití marketingové komunikacecs
dc.subjectEquine Sport Center Olomouccs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketing communication toolsen
dc.subjectequestrian sporten
dc.subjectanalysis of marketing communication usageen
dc.subjectEquine Sport Center Olomoucen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleVyužití nástrojů marketingové komunikace v jezdeckém sportucs
dc.title.alternativeUse of Marketing Communication Tools in Equestrian Sporten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSrnec, Jancs
dc.date.accepted2015-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPIK0008_EKF_B6208_6208R101_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam