DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza internetového marketingu pro firmu na trhu doplňků stravy pro sportovce

Title alternative
Internet Marketing Analysis for the Company on the Market of Food Supplements for Sportsmen
View/Open
WOJ0026_EKF_B6208_6208R062_2015.pdf (1.994Mb)
Posudek vedoucího – Prešnajderová, Tereza (715.7Kb)
Posudek oponenta – Pechová, Hana (713.3Kb)
Author
Wojkowský, Radim
Advisor
Prešnajderová, Tereza
Date
2015
Type
Bakalářská práce
Metadata
Show full item record
Degree program
Ekonomika a management
Degree branch
Marketing a obchod
Degree grantor
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Rights access
openAccess
Description
Import 22/07/2015
URI
http://hdl.handle.net/10084/107564
Collections
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF) [36614]
Citace PRO

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Advanced Search

Helpful Links

VŠB-TUOVŠB-TUO Central LibraryBlog E-SourcesOpen Access WeekOpen Access Guide

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsType

My Account

Login

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV