Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrešnajderová, Terezacs
dc.contributor.authorWojkowský, Radimcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:10:48Z
dc.date.available2015-07-22T09:10:48Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107564
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza internetového marketingu, konkrétně analýza internetové reklamy e-shopu nabízející doplňky stravy pro sportovce značky Hi Tec Nutrition. Jako reklamní nástroje budou využity PPC systémy a zbožové vyhledávače, jejichž efektivnost bude analyzována, a to především na základě množství uskutečněných objednávek. Ve výzkumu bude použita metoda elektronického pozorování.cs
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis is the analysis of Internet marketing, specifically analyze of Internet advertising of e-shop offering supplements for sportsmen brand Hi Tec Nutrition. As an advertising tool will be used PPC systems and search engine goods whose efficiency will be analyzed, and based primarily on the amount of orders made. The research will be using electronic observation.en
dc.format.extent2090931 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectdoplňky stravy pro sportovcecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectPPCcs
dc.subjectzbožové vyhledávačecs
dc.subjectinternetová reklamacs
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectfood supplements for sportsmanen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectPPCen
dc.subjectsearch engine goodsen
dc.subjectInternet advertisingen
dc.titleAnalýza internetového marketingu pro firmu na trhu doplňků stravy pro sportovcecs
dc.title.alternativeInternet Marketing Analysis for the Company on the Market of Food Supplements for Sportsmenen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePechová, Hanacs
dc.date.accepted2015-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisWOJ0026_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam