Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítková, Sandracs
dc.contributor.authorHoráková, Juliecs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:11:16Z
dc.date.available2015-07-22T09:11:16Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107697
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního prostředí v prodejnách mobilního operátora O2 Czech Republic a.s. Jejím cílem je analýza a srovnání jednotlivých prodejen a jejich nákupního prostředí. V teoretické části práce je popsáno nákupní prostředí a jsou zde definovány jeho výchozí prvky. Druhá kapitola je zaměřena na charakteristiku společnosti O2 Czech Republic a.s. Výzkumná část je rozdělena do tří kapitol. Jako výzkumná metoda byla zvolena kvalitativní metoda mystery shopping. Na základě záznamového archu bylo hodnoceno celkem šest prodejen O2 v pěti různých oblastech. Získaná primární data byla analyzována a jednotlivé prodejny byly porovnány mezi sebou. Všem prodejnám byly následně podány návrhy a doporučení na opatření, která by měla vést ke zkvalitnění nákupního prostředí, a tím pozitivně ovlivnit nákupní rozhodování zákazníků a jejich spokojenost.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with shopping environment analysis of mobile operator’s O2 Czech Republic stores a.s. The aim is to analyse and compare the stores and its shopping environment. The theoretical part of the thesis it describes the shopping environment and its initial features. The second part is focused on characteristics of the company O2 Czech Republic a.s. The research part is divided into three chapters. Mystery shopping was chosen as a research method. There were six stores which were evaluated in five different areas. The primary data was acquired analysed and stores compared. Then recommendations were given which should help to improve the shopping environment and there by positively influence the purchase decisions of their customers.en
dc.format.extent2298726 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectnákupní prostředícs
dc.subjectmobilní operátorcs
dc.subjectO2cs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectprodejny O2cs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectshopping environmenten
dc.subjectmobile operatoren
dc.subjectO2en
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectO2 storesen
dc.titleAnalýza nákupního prostředí v prodejnách mobilních operátorůcs
dc.title.alternativeShopping Environment Analysis in the Mobile Operator's Storesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlapilová Krbová, Petracs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR0197_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam