Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkovajsa, Adamcs
dc.contributor.authorŠebek, Adamcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:11:19Z
dc.date.available2015-07-22T09:11:19Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107712
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjistit, které nástroje virálního marketingu jsou využívány v podnicích cestovního ruchu na Uherskohradišťsku. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku virálního marketingu, nástrojů virálního marketingu a jejich členění. Praktická část je zaměřena na analýzu dotazníkového šetření, které zkoumá využití nástrojů virálního marketingu v podnicích cestovního ruchu na Uherskohradišťsku. Výzkumem bylo zjištěno, že většina podniků podrobených výzkumu využívá nástroje virálního marketingu, zejména sociální síť Facebook. Jako forma sdělení v kombinaci s nástroji virálního marketingu jsou nejčastěji využívány obrázky a text. Podniky cestovního ruchu na Uherskohradišťsku využívají nástroje virálního marketingu k propagaci, zviditelnění podniku a protože je to moderní trend.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to determine which tools of viral marketing are used in tourism businesses in the Uherské Hradiště. The bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the characteristics of viral marketing, tools of viral marketing and their classification. The practical part is focused on the analysis of survey that explores the using the tools of viral marketing in tourism businesses in the Uherské Hradiště region. The research found that most businesses undergoing research use tools of viral marketing, especially social networking site Facebook. As a form of communication in combination with tools of viral marketing are most frequently used images and text. Tourism businesses in the Uherské Hradiště region use tools of viral marketing for promotion, visibility of the company and because it is a modern trend.en
dc.format.extent2221804 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVirální marketingcs
dc.subjectnástroje virálního marketingucs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectUherskohradišťskocs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectViral marketingen
dc.subjecttools of viral marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectUherské Hradiště Regionen
dc.subjecttourism.en
dc.titleVyužití nástrojů virálního marketingu v podnicích cestovního ruchu na Uherskohradišťskucs
dc.title.alternativeUsing the Tools of Viral Marketing in Tourism Businesses in the Uherské Hradiště Regionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHrabcová, Adélacs
dc.date.accepted2015-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSEB0038_EKF_B6208_6501R006_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam