Show simple item record

dc.contributor.advisorPoláková, Kamilacs
dc.contributor.authorŠevčík, Ondřejcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:11:20Z
dc.date.available2015-07-22T09:11:20Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107716
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s teprve několik měsíců fungujícím sportovním centrem Colliery CrossFit. K změření spokojenosti zákazníků bylo využito elektronického i osobního dotazníkového šetření. Získána data byla poté zpracována a vyhodnocena v programu IBM SPSS Statistics. Analýzou dat se zjistilo, že klienti sportovního centra jsou se sportovním centrem spokojeni. Výsledky této práce objevily i slabší stránky Colliery CrossFit, které ale nejsou pro klienty důležité.cs
dc.description.abstractThe objective of this work is to find out level of customer satisfaction with a new sports center Colliery CrossFit. To measure customer satisfaction I have used online and personal survey. Data from research were then processed and analysed by software IBM SPSS Statistics. From analysis I have found out that clients of sports center are satisfied with sports center. Also results of this worked discovered few weak points of Colliery CrossFit, but this weak points were not important for clients.en
dc.format.extent3965373 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníků, spokojenost, loajalita, měření spokojenosti, marketingový výzkum, sport, crossfitcs
dc.subjectcustomer satisfaction, satisfaction, loyalty, satisfaction measurement, marketing research, sport, crossfiten
dc.titleMěření spokojenosti klientů sportovního centracs
dc.title.alternativeClient Satisfaction Measurement of the Sports Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKratochvílová, Martinacs
dc.date.accepted2015-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSEV0048_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record