Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorGrulichová, Silviecs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:11:31Z
dc.date.available2015-07-22T09:11:31Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/107766
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractNákupní centra jsou fenoménem současnosti. Lidé je navštěvují nejen kvůli nákupům, ale především kvůli zábavě. Je to jejich způsob trávení volného času. Bakalářská práce je zaměřena na chování zákazníků v nákupním centru, konkrétně Breda & Weinstein. Dané centrum je charakterizováno – jeho historie i současnost, dále pak prvky makroprostředí a trhu, které jej ovlivňují. Rovněž je nastíněna problematika celkového vývoje nákupních center nejen v České republice, ale také v zahraničí. Je definováno nákupní chování a následně popsány související záležitosti. Praktická část se věnuje výzkumu a analýze chování na základě dotazníkového šetření. Cílem bylo analyzovat chování a zvyklosti zákazníků nákupního centra Breda & Weinstein, zjistit jejich strukturu a další faktory ovlivňující jejich celkové chování. Závěrečná část práce obsahuje shrnutí a doporučení týkající se daného problému.cs
dc.description.abstractShopping centers are a phenomenon of the present. People are attending centers not only because of purchases, but mostly for fun. It's their way of spending free time. Bachelor thesis is focused on customer behavior in a shopping center, namely Breda & Weinstein. The center is characterized - its history and present, as well as elements of the macroeconomic environment and market that affect it. It also outlined the issue of the overall development of shopping centers in the Czech Republic but also abroad. Shopping behavior is defined and explained below for related matters. The practical part is attended to research and behavior analysis based on the survey. The objective was to analyze of the behavior and habits of shopping center Breda & Weinstein customers, determine their structure and other factors affecting their overall behavior. The final part contains the summary and recommendations on the issue.en
dc.format.extent5137990 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectchování zákazníkůcs
dc.subjectnákupní centrumcs
dc.subjectobchodní centrumcs
dc.subjectčerná skříňkacs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectmezoprostředícs
dc.subjecttrh nákupních centercs
dc.subjectvývoj nákupních centercs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.subjecttypologie spotřebitelůcs
dc.subjecttypy nákupucs
dc.subjectbuying behavioren
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectshopping centeren
dc.subjectblack boxen
dc.subjectmacroenvironmenten
dc.subjectmarket shopping centersen
dc.subjectdevelopment of shopping centersen
dc.subjectdecision-making processen
dc.subjectconsumer typologiesen
dc.subjectpurchase typesen
dc.titleAnalýza chování zákazníků nákupního centracs
dc.title.alternativeCustomer Behaviour Analysis of the Shopping Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGRU0033_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam