Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petrcs
dc.contributor.authorTran, Lan Anhcs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:49:49Z
dc.date.available2015-11-04T08:49:49Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110663
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování mezi dvěma segmenty - vietnamskými a českými zákazníky, v ostravské prodejně Makro. Hlavním cílem práce je najít a porovnat rozdílné chování mezi těmito dvěma segmenty, ale i jejich podobnosti při nákupu v prodejně. Dílčím cílem je zjistit, proč zákazníci nenakupují v ostravské prodejně Makro častěji.cs
dc.description.abstractThis bachelor work focuses on the analysis of shopping behavior between the two segments - the Vietnamese and Czech customers in Ostrava Makro. The main objective is to find and compare the different behavior between these two segments, but also their similarities when customers buying in a store. Partial aim is to find out why customers do not buy in Ostrava Makro more often.en
dc.format.extent2636169 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvietnamský zákazníkcs
dc.subjectčeský zákazníkcs
dc.subjectprodejna Makrocs
dc.subjectdůvody nákupucs
dc.subjectfrekvence nákupucs
dc.subjectprůměrná útratacs
dc.subjectpreference výrobkucs
dc.subjectdůležitost atributůcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectVietnamese customersen
dc.subjectCzech customersen
dc.subjectMakro storeen
dc.subjectthe reasons for purchaseen
dc.subjectpurchase frequencyen
dc.subjectaverage spendingen
dc.subjectproduct preferencesen
dc.subjectthe importance of attributesen
dc.subjectsatisfactionen
dc.titleAnalýza nákupního chování zákazníků ve velkoobchodě Cash & Carrycs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Behaviour in the Cash & Carry Wholesaleen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVašek, Jancs
dc.date.accepted2015-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTRA0032_EKF_B6208_6208R062_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam