Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlína
dc.contributor.authorZahradníčková, Pavla
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:32Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:32Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112882
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je "Analýza chování uživatelů oficiální stránky fakulty na sociální síti Facebook". Analýza chování se týkala oficiální stránky Ekonomické fakulty VŠB - TUO. Cílem této práce je analyzovat aktivitu uživatelů oficiální stránky fakulty na sociální síti Facebook a vyvodit z ní závěry užitečné pro správce této stránky. Jako metodika výzkumu byla zvolena analýza sekundárních dat poskytnutých Facebookem. V teoretické části jsou uvedeny teoretická východiska marketingu na Facebooku a popsány možnosti propagace na Facebooku. V následující kapitole je popsáno prostředí školy a jednotlivé vlivy působících v těchto prostředích. Praktická část je věnována metodice marketingového výzkumu, zpracování a interpretaci výsledků. V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení, které vyplývají z analýzy a měly by sloužit ke zvýšení aktivity fanoušků stránky Ekonomické fakulty.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor's thesis is "Analysis of Users Behavior on the Faculty Official Facebook Page". Analysis of users behavior covered the official page of Faculty of Economics VSB - TUO. The aim of this thesis is analyzing users activity on the faculty official Facebook page and draw useful conclusions for administrators of this page. The method used for this researched is called analysis of secondary data provided by Facebook. Marketing on Facebook and forms of propagation on Facebook are described in the theoretical part. The environment of the school and individual effects acting in this environment are listed in the following chapter. The practical part is devoted to methodology of marketing research, processing and interpretation of results. Defined suggestions and recommendations which results from the analysis and which should increase activity of users on the faculty official Facebook page.en
dc.format.extent2805298 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza chovánícs
dc.subjectEkonomická fakulta VŠB - TUOcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectFacebook Insightscs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectmarketing na Facebookucs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectanalysis of behavioren
dc.subjectFacebooken
dc.subjectFacebook Insightsen
dc.subjectFaculty of Economics VSB - TUOen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectmarketing on Facebooken
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectsocial networksen
dc.titleAnalýza chování uživatelů oficiální stránky fakulty na sociální síti Facebookcs
dc.title.alternativeAnalysis of Users Behaviour on the Faculty Official Facebook Pageen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárka
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAH0042_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam