Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorGebauerová, Hana
dc.date.accessioned2016-11-01T12:28:41Z
dc.date.available2016-11-01T12:28:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112927
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractHlavní náplní bakalářské práce je analýza image města. Jsou zde uvedeny základní marketingové informace pro tuto oblast. Vybranou oblastí se stalo město Kopřivnice. Pro práci je použita metoda kvantitativního výzkumu formou osobního dotazování s technikou PAPI. Metoda je provedena na základě kvótního výběru respondentů. Kritéria kvótního výběru jsou zaměřena na rodinný status, pohlaví, věk a vzdělání. Analýza výsledků výzkumu je zpracována formou přehledných grafů. Výsledky sloužily jako podklad pro návrhy a doporučení, které by mohly zlepšit image města.cs
dc.description.abstractThe main content of the submitted bachelor thesis is the analysis of the city image. There are mentioned the basis marketing information for this area. The Koprivnice city was chosen as an assessed area. For the thesis is applied the method of quantitative research through personal interviews with the PAPI technique. The method is performed on the basis of quota selection of respondents. The criteria quota selection are focused on marital status, sex, age and education. Analysis of the research results is elaborated through clear graphs. The results served as a basis for proposals and recommendations which could improve the city image.en
dc.format.extent8265234 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectimage městacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectPAPIcs
dc.subjectkvótní výběrcs
dc.subjectcity imageen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectPAPIen
dc.subjectquota selectionen
dc.titleAnalýza image městacs
dc.title.alternativeAnalysis of the City Imageen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Jakub
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGEB0017_EKF_B6208_6208R062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam