Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVašek, Jan
dc.contributor.authorVondráčková, Dorota
dc.date.accessioned2016-11-01T12:29:26Z
dc.date.available2016-11-01T12:29:26Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113156
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem této práce je navrhnout konkurenční strategii pro výrobce nástrojů. Její zavedení do praxe pomáhá k udržení alespoň stávající pozice na trhu, kterou je velmi těžké udržet v důsledku všudepřítomné konkurence. Návrh je sestavený pro konkrétní podnik, jehož zástupci uvedli požadavky, na základě kterých je analýza zaměřená jen na vnitřní prostředí podniku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a představeny základní typy škol pro formování strategie. V jejím závěru je vybrána poziční škola, která vyplynula z kritérií podniku a jsou zde také představeny tři generické strategie. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů se zástupci podniku. Je zde provedeno kódování rozhovorů, analýza a syntéza informací. V poslední části návrhů a doporučení je na základě syntézy navržena vhodná generická strategie, kterou je diferenciační fokální strategie.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is to design of competitive strategy for tooling manufacturer. Its implementation in practice helps to maintain at least the current position in the market, which is very difficult to maintain due to the ever-present competition. The proposal is drawn up for the company, whose representatives said the requirements on which the analysis focused only on internal business environment. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part defines basic concepts and presents basic types of schools for strategy formation. At the end of the selected school position that resulted from the company and criteria are also presented three generic strategies. In the practical part is a qualitative research through in-depth interviews with company representatives. There is done coding interviews, analysis and synthesis of information. In the last part of proposals and recommendations are based on the synthesis proposed appropriate generic strategy, which is the focal differentiation strategy.en
dc.format.extent2502221 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectnávrh konkurenční strategiecs
dc.subjectvýrobce nástrojůcs
dc.subjectpoziční školacs
dc.subjectgenerické konkurenční strategiecs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectdesign of competitive strategyen
dc.subjecttooling manufactureren
dc.subjectPositional Schoolen
dc.subjectgeneric competitive strategiesen
dc.titleNávrh konkurenční strategie výrobce nástrojůcs
dc.title.alternativeDesign of Competitive Strategy for Tooling Manufactureren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2016-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVON0037_EKF_B6208_6208R062_01_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam