Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorPavelek, Tomáš
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:32Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:32Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113454
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zjistit specifika nákupního rozhodovacího procesu Generace Y ve Španělsku. Dílčím cílem bylo porovnání nákupního rozhodovacího procesu mezi ženami a muži. Primární data byla získána pomocí metody CAWI. Hlavní výzkumnou metodou byla shluková analýza. Výstup výzkumu tvoří ucelená analýza nákupního procesu Generace Y ve Španělsku.cs
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis was to find out the specifics of consumer buying process of Generation Y in Spain. The partial aim was to compare the consumer buying process of women and men. Primary data was obtained by CAWI. The main research method was a cluster analysis. The research output consists of a compact analysis of consumer buying process of Generation Y in Spain.en
dc.format.extent8495259 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectnákupní procescs
dc.subjectGenerace Ycs
dc.subjectŠpanělskocs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectCAWIcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectconsumer buying processen
dc.subjectGeneration Yen
dc.subjectSpainen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectCAWIen
dc.titleAnalýza nákupního procesu Generace Y ve Španělskucs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Buying Process of Generation Y in Spainen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřej
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAV0134_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam