Show simple item record

dc.contributor.advisorPoláková, Kamila
dc.contributor.authorMrůzková, Tereza
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:51Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113524
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractJedním ze základních kamenů úspěšné firmy je zvolení takové strategie, která je v souladu se stanovenými cíli a možnostmi společnosti. Tato diplomová práce se zabývá problematikou návrhu konkurenční strategie pro konkrétní reklamní agenturu. Klíčovým prvkem v celé práci je zjištění informací o konkurentech a následná analýza konkurence. Hlavním zdrojem informací byla primární data, která byla sesbírána prostřednictvím metody mystery calling. V závěru práce jsou veškeré výsledky shrnuty pro potřeby vedení společnosti, představující úvodní náhled do problematiky volby strategie. Na základě výsledků výzkumu byly stanoveny návrhy a doporučení, které by jednatel agentury mohl využít k případnému znovunastartování společnosti.cs
dc.description.abstractTo choose suitable strategy which consistent with established target and company options is one of the foundation stones of every successful company. This thesis occupies with a proposal of competitive strategy for specific advertising agency. The key element of this thesis is to find information about competitons. The main source of information was the primary data that was collected through a method mystery calling. The work concludes with results summarization, representing the preview to the strategy selection issue, designated for the needs of top management. Based on the results of the research were provided suggestions and recommendations that could be used by agency owner to rebount company.en
dc.format.extent2985290 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategie, strategická analýza, konkurence, konkurenční výhoda, konkurenční strategie, návrh, Porter, porterova konkurenční strategie.cs
dc.subjectStrategy, Strategic analysis, competition, competitive advantage, competition strategy, design, Porter, porter’s competition strategyen
dc.titleNávrh konkurenční strategie pro reklamní agenturucs
dc.title.alternativeCompetitive Strategy Design for Advertising Agencyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Jakub
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRU0008_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record