Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorHolenka, David
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:52Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:52Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113527
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza internetové komunikace společnosti na trhu IT distribuce. Cílem marketingového výzkumu bylo odhalit, kde zákazníci společnosti vidí přínosy a případné nedostatky nového internetového portálu eD shop a rovněž přínosy a nedostatky v e-mailové komunikaci se zákazníky. Dílčím cílem práce bylo zjištění jak si internetový portál eD shop stojí ve srovnání s portály hlavních konkurentů.cs
dc.description.abstractThe theme of the diploma thesis is internet communication analysis of the IT distribution company. The aim of the market research was to reveal benefits and imperfections of a new internet portal eD shop and also benefits and imperfections in the e-mail communication with customers. Partial aim of the thesis was to compare the eD shop with internet portals of the main competitors.en
dc.format.extent3895347 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectInternetová komunikacecs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectAnalýza internetové komunikacecs
dc.subjectIT distribucecs
dc.subjectMarketing Communicationen
dc.subjectInternet communicationen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectInternet communication analysisen
dc.subjectIT distributionen
dc.titleAnalýza internetové komunikace společnosti na trhu IT distribucecs
dc.title.alternativeInternet Communication Analysis of the IT Distribution Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmar
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOL0110_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam