Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorVybíralová, Michaela
dc.date.accessioned2016-11-01T13:23:56Z
dc.date.available2016-11-01T13:23:56Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113544
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTéma diplomové práce je Analýza spotřebitelského chování na trhu zdravotních pojišťoven. Cílem práce bylo popsat současné spotřebitelské chování na trhu zdravotních pojišťoven. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny modely spotřebitelského chování, kupní rozhodovací proces a trh zdravotních pojišťoven v České republice. V praktické části jsou analyzována data získaná z marketingového výzkumu. Marketingový výzkum byl proveden prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě výsledků výzkumu byly předloženy návrhy a doporučení pro jednotlivé typy pojištěnců.cs
dc.description.abstractThe main theme of diploma thesis is Consumer behaviour analysis on the health insurance market. The aim of the thesis was to describe recent consumer behaviour on the health insurance market. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part are defined models of consumer behavior, purchase decision process and the health insurance market in the Czech Republic.The practical part deals with the marketing research data. Marketing research was effected through questionnaire survey. Based on the results of the research were presented proposals and recommendations for different types of policyholders.en
dc.format.extent2982016 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chování, zdravotní pojišťovna, veřejné zdravotní pojištění, pojištěnec, kupní rozhodovací proces, model spotřebitelského chování, preference.cs
dc.subjectConsumer behavior, health insurance, public health insurance, policyholder, the purchase decision process, model of consumer behavior, preferences.en
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu zdravotních pojišťovencs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Health Insurance Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.contributor.consultantVogl, Jan
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVYB0033_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam