Show simple item record

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorHoráková, Nikol
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:01Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113562
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce bylo zjistit spokojenost uživatelů s internetovým obchodem Badmintonshop.cz a ověřit dodržování pravidel použitelnosti a přístupnosti. Pro naplnění tohoto cíle bylo využito primárních i sekundárních dat. Sekundární data byla čerpána především z Google Analytics a jiných interních zdrojů. Primární data byla získána prostřednictvím uživatelského testování a následně také card sortingu, a posloužila k samotné analýze současného stavu webu. Na základě výsledků uživatelského testování byly vytvořeny závěrečné návrhy pro vylepšení aktuální podoby internetové prezentace společnosti a zvýšení použitelnosti testovaného webu.cs
dc.description.abstractThe main goal of the thesis was to find out how users are satisfied with e-shop Badmintonshop.cz and verify obeying usability and accessibility principles. Primary and secondary data were used to do so. Secondary data were extracted mainly from Google Analytics and other internal sources. Primary data were obtained using user testing and card sorting and this data were used for actual analysis of the current state of the web. Based on the results of user testing, several ideas were proposed to improve current state and usability of the company web.en
dc.format.extent4562907 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectuživatelské testovánícs
dc.subjectcard sortingcs
dc.subjecttestování použitelnostics
dc.subjectinternetcs
dc.subjectinternetová stránkacs
dc.subjectbadmintoncs
dc.subjecte-shopen
dc.subjectuser testingen
dc.subjectcard sortingen
dc.subjectusabilitz testingen
dc.subjectinterneten
dc.subjectwebsiteen
dc.subjectbadmintonen
dc.titleUživatelské testování internetového obchodu se sportovním vybavenímcs
dc.title.alternativeUser Testing of a Sport Equipments E-shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePejcel, Petr
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR0157_EKF_N6208_6208T062_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record