Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
Další název
The Effect of Regional Brand on the Regional Development in the Region Poodří
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Studijní obor
Regionální rozvoj
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Přístupová práva
openAccess
Poznámka
Import 02/11/2016
Kolekce
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vyhodnocení konkurenceschopnosti krajů České republiky ve vybraných sektorech
Beníšková, Tereza (Bakalářská práce, 2011) -
Zhodnocení regionálních disparit a regionální politiky EU v Polsku
Folwarczný, Radek (Bakalářská práce, 2019) -
Inovace jako faktor regionálního rozvoje
Krajíčková, Lenka (Bakalářská práce, 2011)