Show simple item record

dc.contributor.advisorKern, Jiří
dc.contributor.authorMaleňáková, Barbora
dc.date.accessioned2016-11-01T13:24:29Z
dc.date.available2016-11-01T13:24:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113673
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zjistit, jestli a jak velký vliv má regionální značení Asociace regionálních značek na rozvoj regionu Poodří – Moravské Kravařsko v oblasti socio- ekonomické a zároveň cestovního ruchu. Vliv je zkoumán také z časového hlediska. Kvantitativní výzkum probíhal formou dotazníkového šetření mezi držiteli značky Moravské Kravařsko. Kvalitativní šetření proběhlo formou řízeného rozhovoru s koordinátorem značení v regionu. Výzkumem bylo zjištěno, že regionální značka přispívá k rozvoji regionu Poodří - Moravské Kravařsko. Jelikož jde o rozvíjející se region, značka je především nástrojem spoluutvářejícím image regionu. Zvýšení konkurenceschopnosti regionu je možné dosáhnout tvorbou turistického produktu, do něhož by byly zakomponovány regionální produkty a turistické atraktivity.cs
dc.description.abstractThe target of the thesis is to find out whether and how much influence regional labeling the Association of Regional labels on the development of the region Odra river – Moravian Kravaře in the field of socio-economic as well as tourism. Influence is salso examined in time. Regional labeling evaluation was achieved by means of quantitative and qualitative research. Quantitative research was conducted through a questionnaire survey among the holders of the label Moravian Kravaře. The qualitative survey conducted as a direct interview with the coordinator labeling in the region. The research found that regional label contributes to regional development Odra river – Moravian Kravaře. As this is a developing region, the label is primarily a tool that co-creates the image of the region. Increasing the competitiveness of the region can be achieved by creating a tourist product into which they were included regional products and tourist attractions.en
dc.format.extent4001471 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectkonkurenceschopnost regionucs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectMístní akční skupina Regionu Poodřícs
dc.subjectregion Poodří – Moravské Kravařskocs
dc.subjectregionální politikacs
dc.subjectregionální rozvojcs
dc.subjectregionální značenícs
dc.subjectregionální značka Moravské Kravařskocs
dc.subjectturistická oblast Poodří - Moravské Kravařskocs
dc.subjecttourismen
dc.subjectregional competitivenessen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectassociation of the municipalitiesen
dc.subjectOdra river – Moravian Kravaře regionen
dc.subjectOdra river – Moravian Kravaře regionen
dc.subjectregional policyen
dc.subjectregional developmenten
dc.subjectregional labelingen
dc.subjectregional label Moravian Kravařeen
dc.subjecttourist area Odra river – Moravian Kravařeen
dc.titleVliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodřícs
dc.title.alternativeThe Effect of Regional Brand on the Regional Development in the Region Poodříen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBuczková, Alena
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department118 - Katedra regionální a environmentální ekonomiky
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchRegionální rozvojcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAL0248_EKF_N6202_6202T040_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record