Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStefanovová, Zuzana
dc.contributor.authorLesáková, Pavlína
dc.date.accessioned2016-11-01T13:25:06Z
dc.date.available2016-11-01T13:25:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/113827
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá obchodní strategií společnosti Semperflex A. H. (dále jen „SAH“) a možnostmi jejího rozvoje. Cílem práce je popsat tuto strategii a pomocí aplikace metod definovat potenciál zvoleného segmentu trhu. V úvodní části jsou vymezeny výchozí pojmy diplomové práce jako strategie, potenciál, segmentace trhu, a GM-trend. V další části je nastíněna strategie SAH, která vychází z principů koncernu Semperit AG Holding. V praktické části práce byla provedena segmentace trhu se zaměřením na potenciál dle možností aplikace výrobků. Následovala SWOT analýza pro identifikaci silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb podniku. Dále byla aplikována metoda GM-trend k nalezení možnosti rozvoje SAH. Výsledkem bylo zacílení se na segment výrobců autobusů. V návaznosti na tuto metodu byl proveden průzkum vybraného trhu se zaměřením na roční produkci. Poslední část práce je věnována analýze celkového potenciálu v peněžních a v měrných jednotkách. Společnosti byla předložena doporučení pro realizaci definované příležitosti v návaznosti na koncernová pravidla.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the business strategy of the company Semperflex A. H. (hereinafter "SAH") and its possible further development. The aim of the thesis is to describe SAH strategy and, by using the related methods, also to define the potential of the selected market segment. The introductory part defines the default notions of the thesis as the strategy, the potential, the market segmentation, and the GM-trend. The following section describes the SAH strategy which is based on the principles of the Semperit AG Holding Group. In the practical part of the thesis there was the market segmentation done with a focus on the potential based on the individual product applications. This was followed by the SWOT analysis in order to identify the particular strengths, weaknesses, opportunities and threats valid for SAH. Additionally the method GM-trend was applied in order to find out the opportunities for SAH further development. The conclusions from the earlier mentioned analysis let to the focus on the bus manufacturers segment and its annual output. Following this approach, the survey of the selected market with a focus on the output was conducted. The last part is dedicated to the analysis of the overall potential in cash and quantity units. The defined recommendations for the implementation were presented to SAH respecting the Semperit AG Holding Group rules and principles.en
dc.format.extent2669965 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectautobusycs
dc.subjectGM-trendcs
dc.subjectkonkurenční potenciálcs
dc.subjectOEMcs
dc.subjectpodniková strategiecs
dc.subjectpotenciálcs
dc.subjectpotenciál trhucs
dc.subjectprůzkum trhucs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectSemperflex A.H.cs
dc.subjectSemperflex Optimitcs
dc.subjectSemperformcs
dc.subjectSemperitcs
dc.subjectSempermedcs
dc.subjectSempertranscs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectvýrobci autobusů.cs
dc.subjectbusesen
dc.subjectGM-trenden
dc.subjectcompetitive potentialen
dc.subjectOEMen
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectpotentialen
dc.subjectmarket potentialen
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectSemperflex-A.H.en
dc.subjectSemperflex Optimiten
dc.subjectSemperformen
dc.subjectSemperiten
dc.subjectSempermeden
dc.subjectSempertransen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectbus manufacturers.en
dc.titleStrategie podniku a možnosti jeho rozvojecs
dc.title.alternativeBusiness Strategy and its Possible Developmenten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeRata, Martin
dc.date.accepted2016-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLES0014_EKF_N6208_6208T020_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam