DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Fakulta elektrotechniky a informatiky / Faculty of Electrical Engineering and Computer Science (FEI)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Fakulty elektrotechniky a informatiky / Theses and dissertations of Faculty of Electrical Engineering and Computer Science (FEI)
  • Zobrazit záznam
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Fakulta elektrotechniky a informatiky / Faculty of Electrical Engineering and Computer Science (FEI)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Fakulty elektrotechniky a informatiky / Theses and dissertations of Faculty of Electrical Engineering and Computer Science (FEI)
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nástroj pro optimalizaci marketingové strategie na základě prodejních výsledků elektronických obchodů

Další název
Tools for Marketing Strategy based on E-shop Trades and Sales Results
Zobrazit/otevřít
KOV0107_FEI_N2647_2612T025_2016.pdf (7.492Mb)
KOV0107_FEI_N2647_2612T025_2016_priloha.zip (12.19Mb)
Posudek vedoucího – Fasuga, Radoslav (51.56Kb)
Posudek oponenta – Holub, Libor (3.042Mb)
Autor
Koval, Vojtěch
Vedoucí práce
Fasuga, Radoslav
Datum vydání
2016
Typ dokumentu
Diplomová práce
Metadata
Zobrazit celý záznam
Studijní program
Informační a komunikační technologie
Studijní obor
Informatika a výpočetní technika
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Přístupová práva
openAccess
Poznámka
Import 03/11/2016
URI
http://hdl.handle.net/10084/115870
Kolekce
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Fakulty elektrotechniky a informatiky / Theses and dissertations of Faculty of Electrical Engineering and Computer Science (FEI) [13253]
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Fakulty elektrotechniky a informatiky / Theses and dissertations of Faculty of Electrical Engineering and Computer Science (FEI) [13253]
Citace PRO

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Trendy v marketingové komunikaci 

    Roučková, Kateřina (Bakalářská práce, 2012)
  • Nové trendy v marketingu 

    Babulicová, Monika (Bakalářská práce, 2010)
  • Návrh marketingové komunikace hostesingové agentury 

    Kováčová, Denisa (Bakalářská práce, 2015)

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Rozšířené hledání

Užitečné odkazy

VŠB-TUOÚstřední knihovna VŠB-TUOBlog E-zdrojeOpen Access WeekPrůvodce Open Access

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDatum vydáníAutořiNázvyKlíčová slovaTyp dokumentuTato kolekceDatum vydáníAutořiNázvyKlíčová slovaTyp dokumentu

Můj účet

Přihlásit se

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
openair
Theme by  
@mire NV