Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorTřuslová, Jana
dc.date.accessioned2017-08-23T09:14:16Z
dc.date.available2017-08-23T09:14:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117894
dc.description.abstractTématem diplomové práce je „Návrh vhodné sociální sítě pro sourcing pasivních kandidátů“. Cílem diplomové práce bylo sestavení návrhů a doporučení pro externí personální marketing v oblasti získávání zaměstnanců pomocí sociálních sítí pro personální agenturu Randstad s. r. o. Záměrem bylo nalézt pro sourcing pasivních kandidátů personální agenturou takovou sociální síť, případně jejich kombinaci, jež představuje rychlou a efektivní cestu k získání požadovaného kandidáta na právě obsazovanou pracovní pozici. Pro sourcing pasivních kandidátů byla primárně zvolena kombinace dvou sociálních sítí. V jednotlivých kapitolách byly vymezeny teoretické pojmy k dané problematice, charakteristika společnosti Randstad s. r. o, historie společnosti, portfolio služeb společnosti a její mezoprostředí. Čtvrtá kapitola obsahuje metodiku sběru dat. Dále byly vyhodnoceny výsledky výzkumu, na základě kterých byla navrhnuta doporučení pro personální agenturu Randstad. Výzkum se uskutečnil na sociálních sítích LinkedIn, Facebook a Google+ formou skrytého pozorování.cs
dc.description.abstractThe subject of master’s thesis is „Designing Suitable Social Network as an Effective Tool for Sourcing of Passive Candidates“. The goal of this master’s thesis is to compile suggestions and recommendations for external personal marketing in the area of the recruitment using social networks. The intent was to find an effective tool for sourcing of the requested candidates for a work place, that is currently being staffed by the personal agency Randstad s. r. o. The combination of two social networks was selected. In the individual chapters were defined theoretical terms about given issue, characterization, service portfolio and the mezoenvironment of the company. The fourth chapter contains the methology of data gathering. After the evaluations of the research results the recommendations were suggested. The research took place on social networks LinkedIn, Facebook and Google+ via hidden observation.en
dc.format.extent2839505 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectpasivní kandidátics
dc.subjectIT odbornícics
dc.subjectlogistická regresecs
dc.subjectsocial networken
dc.subjectpersonal marketingen
dc.subjectpassive candidatesen
dc.subjectIT specialistsen
dc.subjectlogistic regressionen
dc.titleNávrh vhodné sociální sítě pro sourcing pasivních kandidátůcs
dc.title.alternativeDesigning Suitable Social Network as an Effective Tool for Sourcing of Passive Candidatesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeRapčanová, Markéta
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTRU0033_EKF_N6208_6208T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam