Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorZávorková, Kateřina
dc.date.accessioned2017-08-23T09:16:49Z
dc.date.available2017-08-23T09:16:49Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118142
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza konkurence čajovny. Cílem bylo sestavit návrhy a doporučení vybrané čajovně na základě porovnání s jejími konkurenty. Výzkum byl proveden pomocí metody Mystery shopping. Pro tuto metodu byl sestaven scénář a pozorovací list. Následně bylo provedeno vyhodnocení výsledků výzkumu. Poté byly v rámci vytyčeného cíle sestaveny návrhy a doporučení vybrané čajovně.cs
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis is the competitive analysis of the tearoom. The aim was to make suggestions and recommendations for the selected tearoom on the basis of comparison with its competitors. The research was done by using the Mystery shopping method. For this method were compiled scenario and observation sheet. Subsequently, the results of the research were evaluated. Then the proposals and recommendations for the selected tea room were prepared within the set goal.en
dc.format.extent2670320 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectčajovnacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjecttearoomen
dc.titleAnalýza konkurence čajovnycs
dc.title.alternativeThe Competitive Analysis of the Tearoomen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaránek, Petr
dc.date.accepted2017-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAV0082_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam