Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranek, Jiří
dc.contributor.authorSikorová, Marie
dc.date.accessioned2017-08-23T09:16:51Z
dc.date.available2017-08-23T09:16:51Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118150
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza komunikačního mixu společnosti Kofola a.s. a návrh doporučení pro vylepšení jeho nástrojů. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení všech důležitých pojmů spojených s komunikačním mixem a rozbor jeho jednotlivých nástrojů. Následující praktická část obsahuje stručnou charakteristiku společnosti Kofola a.s. včetně základních údajů a informací souviseních s podnikatelskou činností. Je zde také popsán a zhodnocen současný komunikační mix. Práce je zakončena vlastní analýzou. Informace a data pro analýzu byla získána průzkumem vybranými metodami marketingového výzkumu a to rozborem marketingových aktivit Kofoly a.s. v rámci produktu Kofola a pomocí dotazníkového šetření. Zjištěné informace dotazovaných respondentů představovaly podmět pro návrhy ke zlepšení komunikačního mixu.cs
dc.description.abstractThe purpose of this bachelor thesis is analysis of communication mix of company Kofola, a. s. and suggestion and recommendation of improving its tools. The theoretical part is focused on explanation of all the important concepts related to communication mix and analysis its individual tools. Following practical part contains brief charasteristic of company Kofola, a. s., including basic facts and informations associated with bussines activity. Thesis is finished with personal analysis. Informations and data were obtained by survey done by selected methods of marketing research, specially by analysis of marketing activities of Kofola, a. s. within product Kofola and with help of survey. Received informations from questioned respondents, were foundation for proposal of improvement the communication mix.en
dc.format.extent3243466 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKomunikační mixcs
dc.subjectkomunikační strategiecs
dc.subjectkomunikační nástrojcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectCommunication mixen
dc.subjectcommunication strategyen
dc.subjectcommunication toolen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectadvertisingen
dc.titleAnalýza komunikačního mixu vybrané společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of the Communication Mix in a Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKovář, Jakub
dc.date.accepted2017-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIK0123_EKF_B6208_6208R020_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam