Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlabusayová, Naděžda
dc.contributor.authorKozelská, Pavlína
dc.date.accessioned2017-08-23T09:16:59Z
dc.date.available2017-08-23T09:16:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118179
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou zákazníků společnosti Elektrocentrum trading spol. s r.o., která se pohybuje na trhu s elektroinstalačním materiálem a svítidly. Práce je zaměřena na složení zákaznického portfolia společnosti a zjištění přínosu jednotlivých zákazníků v oblasti tržeb a zisku, při využití Paretovy analýzy a Ishikawa diagramu. Na základě Paretovy analýzy tržeb a následně Paretovy analýzy zisku jednotlivých zákazníků došlo, prostřednictvím syntézy analyzovaných dat, k definování klíčových zákazníků společnosti. Z Ishikawa diagramu vyplývá, že vysoké zisky jsou generovány prostřednictvím poptávky investorů, malých podniků a živnostníků. Pokud chce management zvyšovat efektivnost firmy, měl usilovat o zvýšení přínosnosti zákazníků z řad investorů a snažit se rozšířit jejich portfolio, jelikož investoři přinášejí společnosti největší užitek.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on an analysis of customers in company Elektrocentrum trading spol. s r.o. which has been in the market with electrical installation materials and lighting fixtures. The project deals with the composition of the customer portfolio and the identification of the benefits of individual customers in the field of sales and profit using the Pareto analysis and the Ishikawa diagram. Based on Pareto's analysis of sales and then Paret's analysis of individual customer profits, the synthesis of analyzed data led to the definition of key customers of the company. The Ishikawa diagram shows that high profits are generated by the demand of investors, small businesses and traders. If management wants to increase company efficiency, it should strive to increase customer yields from investors and try to expand their portfolio, as investors bring the company the most benefit.en
dc.format.extent2645042 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectobratcs
dc.subjectpříspěvek k ziskucs
dc.subjectpodíl na tržbáchcs
dc.subjecttržbycs
dc.subjectsyntézacs
dc.subjectzákazník.cs
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectturnoveren
dc.subjectprofit contributionen
dc.subjectsales shareen
dc.subjectsalesen
dc.subjectsynthesisen
dc.subjectcustomer.en
dc.titleZhodnocení zákaznického portfolia vybrané společnostics
dc.title.alternativeCustomer´s Portfolio Evaluation in a Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeWrana, Leo
dc.date.accepted2017-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářská
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOZ0189_EKF_B6208_6208R020_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam