Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorSáňková, Michaela
dc.date.accessioned2017-08-23T09:17:16Z
dc.date.available2017-08-23T09:17:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118248
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza dopadu změny značky firmy, tedy analyzovat, jak veřejnost přijala změnu značky společnosti, a jaké jsou reakce a ohlasy. Konkrétně se jedná o rebranding společnosti innogy. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a popisuje historický vývoj značky, tvorbu značky a především rebranding. V této části je i charakteristika společnosti innogy. Tato část slouží jako podklad pro část druhou. Druhá část je praktická a analyzuje výsledky marketingového výzkumu, které byly získány pomocí dotazníku. Na konci praktické části práce jsou popsány i návrhy a doporučení na zlepšení komunikace a propagace nové značky mezi širokou veřejnost. V závěru práce jsou shrnuty výsledky.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is analysis of repercussion of changes in the company´s brand, it means analyze, how the public has accepted the change in the company´s brand and the reactions and the responses. Specifically, it is rebranding the company of innogy. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and describes historical progression of brand, brand building and especially rebranding. In the first part is a characteristic of company innogy. This part is the background for the second part. The second part is practical and analyzes the results of the marketing research, which were obtainded through the questionnnaire. In the end of practical part are described proposals and recommendations for improving communication and promotion of the new brand in public. In the end of bachelor thesis, the results are summarized.en
dc.format.extent3034496 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectbudování značkycs
dc.subjectrebrandingcs
dc.subjectlogocs
dc.subjectumístěnícs
dc.subjectbarvacs
dc.subjectbranden
dc.subjectbrand buildingen
dc.subjectrebrandingen
dc.subjectlogoen
dc.subjectpositioningen
dc.subjectcoloren
dc.titleAnalýza dopadu změny značky firmycs
dc.title.alternativeAnalysis of the Impact of Change in the Company's Branden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárka
dc.date.accepted2017-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchodu
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAN0071_EKF_B6208_6208R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam