Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorMaixnerová, Jana
dc.date.accessioned2018-06-26T08:02:22Z
dc.date.available2018-06-26T08:02:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127692
dc.description.abstractDiplomová práca sa zaoberá návrhom nového produktu pre cestovnú kanceláriu. Cieľom práce je navrhnúť podobu produktu pre cestovnú kanceláriu, ktorý bude vyhovovať potrebám a prianiam zákazníkov z Generácie Y. Zdrojom dát bol skupinový rozhovor a elektronické dopytovanie. Analýzou sa podarilo navrhnúť vhodné koncepty produktov. Na základe analýzy a zistených výsledkov boli cestovnej kancelárii Vítkovice Tours navrhnuté odporúčania.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with designing a new product for a travel agency. The aim of the work is to design a form of travel agency product that will meet the needs and wishes of Generation Y customers. The source of data was a focus group and an electronic questionnaire survey. The analysis has succeeded in designing appropriate product concepts. On the basis of the analysis and the results obtained, there were recommendations suggested by the Vítkovice Tours travel agency.en
dc.format.extent1930283 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosk
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovná kanceláriacs
dc.subjectconjoint analýzacs
dc.subjectGenerácia Ycs
dc.subjectnávrh nového produktucs
dc.subjectconjoint analysisen
dc.subjectdesign of new producten
dc.subjectGeneration Yen
dc.subjecttravel agencyen
dc.titleNávrh nového produktu pre cestovnú kanceláriusk
dc.title.alternativeNávrh nového produktu pro cestovní kancelářcs
dc.title.alternativeDesign of New Product for a Travel Agencyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŽídková, Kateřina
dc.date.accepted2018-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAI0029_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam