Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Jana
dc.contributor.authorHniličková, Jana
dc.date.accessioned2018-06-26T08:03:05Z
dc.date.available2018-06-26T08:03:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/127843
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je analýza vlivu influencerů na sociálních sítích a následné zpracování návrhů a doporučení pro využití těchto osob a jejich vlivu pro marketingové účely. Influencer představuje takového uživatele internetu, který dokáže s využitím obsahu, který vytváří, svých vazeb a velikosti svého publika ovlivnit chování dalších uživatelů na internetu. Cílem výzkumu bylo zjištění míry vlivu lifestyle a módních influencerů na chování spotřebitelů. Cíle bylo dosaženo prostřednictvím dvou výzkumů, kvalitativního v podobě hloubkových individuálních rozhovorů a kvantitativního v podobě online dotazníků. Na základě vyhodnocení shromážděných dat byly následně navrženy jednotlivé návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe object of the diploma thesis is to analyze influencers‘ impact on social networks and subsequent elaboration of proposals and recommendations for use of these persons and their influence on marketing purposes. Influencer is an internet user, who can influence the behavior of other users on the internet by using the content they create, their links and the size of their audience. The aim of the research was to define the level of influence of lifestyle and fashion influencers on consumer behavior. The objectives were achieved through two researches, qualitative in the form of in-depth individual interviews and quantitative forms of on-line questionnaires. Based on the evaluation of the collected data, individual proposals and recommendations were subsequently proposed.en
dc.format.extent1775561 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinfluencercs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectinfluenceren
dc.subjectqualitative researchen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectsocial networksen
dc.titleAnalýza vlivu influencerů na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeAnalysis of Influencers´ Impact on the Social Networksen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZávodník, Šimon
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHNI0013_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam