Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorMilata, Ivo
dc.contributor.authorKašpar, Vladislav
dc.contributor.authorRošteková, Lenka
dc.date.accessioned2018-09-14T10:06:01Z
dc.date.available2018-09-14T10:06:01Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationSpektrum. 2007, roč. 7, č. 1, Příloha, s. 23-26cs
dc.identifier.issn1211-6920
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/131834
dc.description.abstractZabezpečení fungování dopravního systému v období krizových situací je jedním z důležitých aspektů jejich řešení. Na začátku 3. tisíciletí železniční doprava i nadále sehrává důležitou úlohu v dopravním zabezpečení života společnosti. Negativním důsledkům krizových situací se však ani ona nevyhne. Zjišťování propustné výkonnosti traťových úseků a modelování železničního provozu po narušení železniční infrastruktury je pro krizové štáby cennou pomůckou při organizování dopravy v mimořádných podmínkách.cs
dc.format.extent5539373 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherSdružení požárního a bezpečnostního inženýrstvícs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.relation.ispartofseriesSpektrumcs
dc.subjectželezniční infrastrukturacs
dc.subjectželezniční provozcs
dc.subjectpropustná výkonnostcs
dc.subjectkrizová situacecs
dc.subjectpočítačový programcs
dc.subjectmatematická simulacecs
dc.subjectErlangovo rozloženícs
dc.titleVýpočet propustné výkonnosti traťových úseků a modelování železničního provozu po narušení železniční infrastrukturycs
dc.typearticlecs
dc.rights.accessopenAccesscs
dc.type.versionpublishedVersioncs
dc.type.statusPeer-reviewedcs


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam