dc.contributor.author | Milata, Ivo | |
dc.contributor.author | Kašpar, Vladislav | |
dc.contributor.author | Rošteková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2018-09-14T10:06:01Z | |
dc.date.available | 2018-09-14T10:06:01Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Spektrum. 2007, roč. 7, č. 1, Příloha, s. 23-26 | cs |
dc.identifier.issn | 1211-6920 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/131834 | |
dc.description.abstract | Zabezpečení fungování dopravního systému v období krizových situací je jedním z důležitých aspektů jejich řešení. Na začátku 3. tisíciletí železniční doprava i nadále sehrává důležitou úlohu v dopravním zabezpečení života společnosti. Negativním důsledkům krizových situací se však ani ona nevyhne. Zjišťování propustné výkonnosti traťových úseků a modelování železničního provozu po narušení železniční infrastruktury je pro krizové štáby cennou pomůckou při organizování dopravy v mimořádných podmínkách. | cs |
dc.format.extent | 5539373 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Sdružení požárního a bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.relation.ispartofseries | Spektrum | cs |
dc.subject | železniční infrastruktura | cs |
dc.subject | železniční provoz | cs |
dc.subject | propustná výkonnost | cs |
dc.subject | krizová situace | cs |
dc.subject | počítačový program | cs |
dc.subject | matematická simulace | cs |
dc.subject | Erlangovo rozložení | cs |
dc.title | Výpočet propustné výkonnosti traťových úseků a modelování železničního provozu po narušení železniční infrastruktury | cs |
dc.type | article | cs |
dc.rights.access | openAccess | cs |
dc.type.version | publishedVersion | cs |
dc.type.status | Peer-reviewed | cs |