DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza českého knižního trhu pro účely zavedení nového produktu

Title alternative
Analysis of Czech Book Market for the Purpose of a New Product Launch
View/Open
Text práce (2.981Mb)
Posudek vedoucího – Baránek, Petr (554.9Kb)
Posudek oponenta – Kusýnová, Hana (328.3Kb)
Author
Kubalová, Markéta
Advisor
Baránek, Petr
Date
2018
Type
Diplomová práce
Metadata
Show full item record
Degree program
Ekonomika a management
Degree branch
Marketing a obchod
Degree grantor
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Rights access
openAccess
URI
http://hdl.handle.net/10084/132974
Collections
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF) [34639]
Citace PRO

VŠB-TUO copyright © 2006-2023 
DSpace software copyright © 2002-2023 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Advanced Search

Helpful Links

VŠB-TUOVŠB-TUO Central LibraryBlog E-SourcesOpen Access WeekOpen Access Guide

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsType

My Account

Login

VŠB-TUO copyright © 2006-2023 
DSpace software copyright © 2002-2023 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV